اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 6994
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




امیرآبادی: ناجوانمردانه با آبرویم بازی کردند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران می گوید بعد از اینکه شایعه دوپینگی بودنش مطرح شده روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.
مهدی امیرآبادی اظهار داشت: در این یک هفته آنقدر سختی کشیدم که در عمرم چنین روزهایی را ندیدم. متاسفانه برخی دوستان به سادگی هر چه تمامتر به افراد تهمت می زنند و انگار نمی دانند چقدر راحت با آبروی آدمها بازی می کنند.
وی ادامه داد: از رسانه ها شاکی هستم. آنها بدون اینکه از مراجع قضایی اجازه داشته باشند اسم من را به عنوان بازیکن دوپینگی مطرح کردند. حالا من تبرئه شده ام آقاین بروند جواب وجدانشان را بدهند. من همان وقتی که گفتم از رسانه هایی که اسم من را به عنوان بازیکن دوپینگی مطرح کرده اند شکایت می کنم به خودم مطمئن بودم. همیشه سالم زندگی کرده ام و این بار هم به صورت ناجوانمردانه با آبرویم بازی کردند.
امیرآبادی در پایان گفت: متاسفانه یک سهل انگاری و استفاده از مکمل آلوده باعث شد این اتفاقات بریم رخ بدهد. من اشتباه کردم که مکمل ها را خودسرانه مصرف کردم و به هاشمیان قول دادم از این پس استفاده از مکمل ها را با مشورت پزشکان و مسئولان انجام دهم./ش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com